Després de posar en comú els nostres coneixements previs i delimitar els objectius del projecte a partir de les inquietuds dels menuts, és convenient partir d'allò que els xiquets ja coneixen.
Com anàvem a investigar com és el nostre cos per dins calia recordar com és el nostre cos per fora, quines parts té i per a què serveixen. En assemblea, recordarem les diferents parts, assenyalant-les i explicant a la resta la seua funció.
En gran grup, escrivírem les diferents paraules de les parts del cos que anomenaven i, més tard, la nostra tasca individual consistia a copiar les paraules als buits corresponents del nostre dossier del projecte.
Durant la setmana, explorarem les nostres diferències corporals i vàrem aprendre com mesurar la nostra alçada i el nostre pes, gràcies a la cinta mètrica i a la bàscula. Experimentarem amb aquests instruments de mesura i anotarem les nostres dades corporals.
Pujarem a la bàscula. La que teníem a l'aula era digital, això volia dir que a la pantalla ixen uns números. És el nostre pes en kilograms.
Mesurarem la nostra alçada amb la cinta mètrica. Escrits a la cinta hi ha uns números. La nostra alçada es mesura en centímetres.
Després de pesar-nos i mesurar-nos, escrivíem les nostres dades al dossier. Després, afegiríem les nostres fotografies.
A més, a més, durant aquesta setmana recordarem la cançó del cos, la cantarem i la treballarem. L'afegirem al nostre dossier per poder recordar-la i cantar-la a casa.
Després de pesar-nos i mesurar-nos, escrivíem les nostres dades al dossier. Després, afegiríem les nostres fotografies.
A més, a més, durant aquesta setmana recordarem la cançó del cos, la cantarem i la treballarem. L'afegirem al nostre dossier per poder recordar-la i cantar-la a casa.
Ara ja estàvem preparats per a aprendre més coses del nostre cos per dins!
No hay comentarios:
Publicar un comentario